تبلیغات
جی تی اسپیریت - سوبارو ایمپرزا 2017
 
درباره وبلاگ




مدیر وبلاگ : بهزاد میر
نویسندگان
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
جی تی اسپیریت
ماشین شروع به حرکت کرد دوباره تو راهیم، تو جاده ها . تایر چپ ماشین رود خط سفید جاده بود صدای اگزوز تو گوشم فقط می خواستم برم...
صفحه نخست             تماس با مدیر           پست الکترونیک               RSS                  ATOM
جمعه 20 فروردین 1395 :: نویسنده : بهزاد میر

نسخه 2017 ایمپرزا با حفظ همان قابلیت‌های جوان‌گرا، اکنون ظاهری خانواده‌پسند پیدا کرده است. سدان چهار درب سوبارو هنوز خواص اسپرت خود را باقی نگه داشته است. مانند رینگ‌های مسابقه‌ای، جلوپنجره برجسته، فلاپ‌های تیز و یک بال عقب موثر در سرعت‌های بالا. البته از آنجا که هدف این خودرو کاربری‌های محافظه‌کارانه بوده است، دیگر شاهد حضور جعبه‌دنده ریس و موتور تا دندان تقویت‌شده قدیم نخواهیم بود. برای این ایمپرزا یک پیشرانه 2 لیتری تنفس‌طبیعی تدارک دیده شده است. قدرت خروجی آن 148 اسب‌بخار در 6200 دور در دقیقه و گشتاورش 197 نیوتن‌متر در 4200 دور در دقیقه اعلام شده است. ایمپرزای 2017 با کاهش چشم‌گیر وزن به عدد 1300 کیلوگرم رسیده که 100 کیلوگرم سبک‌تر شده است. درست مانند نمونه مسابقه‌ای دبلیو.آر.ایکس، سیستم انتقال قدرت آن به‌صورت AWD (همه چرخ‌های متحرک) از آب درآمده است. اما جعبه‌دنده‌اش 5 سرعته دستی بسیار معمولی خواهد بود. ایمپرزا پروژه‌ای بود که حدود 25 سال پیش توسط سوبارو کلید خورد. تاریخ نشان می‌دهد در دهه 90 میلادی پرفروش‌ترین خودروی اسپرت سواری با سیستم انتقال قدرت دو محور دنیا بوده است. می‌‌گویند موفقیت میتسوبیشی لنسر آنقدر چشمگیر بوده است که سوبارو ایمپرزا را به منظور رقابت با آن تولید کرده است.





نوع مطلب : آرشیو، سوبارو، 
برچسب ها :
لینک های مرتبط :


دوشنبه 16 مرداد 1396 07:35 ب.ظ
Your mode of describing the whole thing in this article is in fact good, all can simply be aware of it, Thanks a lot.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر